Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Wydawnictwo:
PETRUS
Rok wydania:
2020
Liczba stron:
154
Oprawa:
miękka
Wymiary:
168x240
ISBN:
978-83-7720-574-7
Rodzaj publikacji:
książka


Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.

Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.

Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.

 

ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII

 

 

(…). Połączenie najnowszej wiedzy medioznawczej z klarownym przypomnieniem podstaw jest wciąż w cenie w nauczaniu akademickim. Zakres problematyki poruszanej w omawianym tomie studiów prezentuje współczesny punkt widzenia, aktualną metodologię i przedstawia wielość ważnych zagadnień w sposób naukowo kompetentny.

 

prof. dr hab. Andrzej Zawada, Uniwersytet Wrocławski